Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació

Acceptar

Escape Rooms Educatius i Virtuals

Escape Rooms Educatius i Virtuals

Realitat augmentada per empreses

Mitjançant l'ús d'un dispositiu mòbil, l'usuari pot creuar una porta o portal virtual i entrar en una altra realitat paral·lela enriquida com una galeria d'art, o un museu i interactuar amb els objectes. El model és un model 3D que sincronitzat amb el giroscopi permet una visualització 360º de l'entorn.

Estem en l'economia de l'experiència: Pixeldreams desenvolupa aplicacions de realitat augmentada per apropar el món de l'educació a el públic més jove mitjançant estratègies disruptives que passen per la gamificació de tota mena de continguts. 
 


Què és la realitat augmentada? La realitat augmentada aplicada al món de l'educació i la cultura és una tecnologia que permet afegir informació augmentada sobre llibres, maquetes, peces d'art, quadres, o la realitat mateixa i que són enriquits mitjançant informació digital afegida.

Com funciona?  L'usuari tan sols ha de descarregar una aplicació des de Google Play o Apple Store i escanejar l'objecte en qüestió, moment a partir del qual ja pot començar a interactuar amb l'objecte. Existeix també la possibilitat de crear una web amb realitat augmentada,  cosa que permet utilitzar un navegador web per accedir a continguts augmentats. Els usuaris poden compartir el contingut amb altres usuaris el que s'amplifica de manera exponencial l'efecte crida i la difusió de l'activitat. 

Beneficis:
  • Augment de l'atenció per part dels alumnes.
  • Customer Experience: Crea valor des de la perspectiva emocional amb el contingut.
  • Brannding Màrqueting: Posicionament de marca i creació de notorietat per al promotor de l'acció.
  • Geo Màrqueting: Permeten una segmentació geogràfica del públic objectiu.
  • Social media: Incentiva la recomanació a través de les RRSS
  • KPI 's: Permet la gestió de mètriques, kpi'sy el mesurament de resultats.


1 - Veure exemples -  Showrooms virtuals: Mitjançant l'ús d'un dispositiu mòbil, l'usuari pot creuar una porta o portal virtual i entrar en una altra realitat paral·lela enriquida com una galeria d'art, o un museu i interactuar amb els objectes. El model és un model 3D que sincronitzat amb el giroscopi permet una visualització 360º de l'entorn.

2 - Veure exemples -  Llibres amb Realitat Augmentada: Mitjançant l'ús d'un dispositiu mòbil, l'usuari pot escanejar les pàgines d'un llibre i interactuar amb el seu contingut enriquit. Les imatges cobren vida, emergint com hologrames des de les pàgines fent que els continguts siguin molt més atractius. 

3 -Veure exemples - Jocs amb Realitat Augmentada:  Pixeldreams realitza jocs educatius gamificats utilitzant les millors tècniques de videojocs, fent que els missatges i els continguts siguin molt més atractius per al públic més jove a l'ésser gamificats.

4 - Veure exemple - Realitat Augmentada per geolocalització:   Pixeldreams realitza activacions creatives de street màrqueting consistents en la creació de jocs educatius geoposicionats molt semblants a Pokémon Go. 

COM CREAR UNA APP:

- FASE 1: Concepte i Storytelling: Pensem les millors històries i idees i les desenvolupem per convertir-les en projectes abastables i professionals. Creem el guió dels continguts en col·laboració amb tu. En aquesta fase és fonamental dissenyar un bon storytelling.

- FASE 2: Diagrama de fluxos: Distribuirem tots els continguts de la futura app sobre un diagrama de fluxos per analitzar una correcta navegació de l'usuari durant la seva "customer journey". Et presentarem el diagrama de fluxos abans de començar qualsevol fase de programació o de creació de continguts. 

- FASE 3: Prototip: Després d'haver distribuït tot el contingut en el diagrama de fluxos, el següent pas serà fer un prototip funcional per comprovar que s'està aconseguint l'efectivitat desitjada. 

- FASE 4: Producció: Després de la validació del prototip vam començar la producció en si mateixa: El disseny gràfic i els continguts 3D comencen a prendre forma i es dóna l'aspecte final a l'App. En aquesta fase et lliurarem imatges prèvies de tots els continguts perquè junts comprovem la qualitat de la feina abans de la seva finalització.  

- FASE 5: Publicació i distribució: Preparem el configurador virtual en qualsevol format requerit, per a ser exposat a Internet, Congressos, Fires o Exposicions amb els màxims nivells de qualitat. Disposem de tota l'experiència necessària per a dur a terme el teu projecte.



DEMANA'NS UN PRESSUPOST:  Pixeldreams realitza tota la concepció de l'experiència: des del disseny i animació dels continguts, fins a la seva publicació i distribució en els market places (Google Play & Applestore). Explica'ns més sobre la teva empresa i les teves necessitats. Som especialistes en la creació d'aquest tipus de projectes a mida. Escriu-nos a: alex@pixeldreams.info

Serveis relacionats

25 Mar 2020
Dinamitzem els teus esdeveniments: Simulem la teleportació de personatges o productes sobre escenaris o qualsevol superfície per generar un major impacte comunicatiu.
25 Mar 2020
El vídeo 360º permet generar un major impacte comunicatiu al disposar d'una visió immersiva de la realitat. Fins i tot fem servir drons per a l'enregistrament 360 i aconseguir plànols impossibles.